fredag 29. april 2011

Det nærmer seg Sentrumsløpet :)

Ja, kun en drøy uke til! Litt usikker her jeg sitter. Har ikke løpt siden mandag og da halvmaraton i Drammen. Tirsdag var det sykling t/r skolen (åtte km x 2). Onsdag var det 40 styrke på Elixia. I går og i dag ingen trening...

Livet er liksom mer enn trening! Neste uke er jeg korpsmor i form av å måtte stille opp på loppemarked fire og fem kvelder i uka samt dagtid i helgen. Ligger ikke akkurat an til mye løping.... I hvert fall ikke med tanke på at jeg i morgen skal kjøpe ei syv måneder gammel schæfertispe :) Hun vil nok kreve sitt når jeg kommer hjem fra jobb - i tillegg til puddærn vi har fra før av - i tillegg til at lengre halvdel er bortreist og det meste da faller på meg.... Godt poden er en vis, ung mann som kan hjelpe til i huset :)

Sentrumsløpløypa er noe endret på slutten ser jeg. Ser forsåvidt greit ut.