onsdag 4. mai 2011

Lenge siden forrige løpetur og det har sine grunner

Ja, har ikke løpt siden halvmaratonen forrige mandag. Disse dagene jeg er inne i nå er meget hektiske. Vi snakker loppemarked for korpset, hvor jeg som korpsmor må bidra fire etterniddager samt helgen. I tillegg hadde jeg eksamen i går ettermiddag. Og ikke nok med det: har fått meg ny hund :) En fantastisk nydelig schäfertispe. Endelig kan jeg si at jeg har funnet meg selv igjen; seks år siden min forrige schäfer døde. Saken med nåværende  schäfertispe er at hun er kun syv måneder. Ergo må hun titt og ofte ut for å gjøre sitt fornødne. Og inne vil hun helst leke med vår andre hund, puddærn på syv år. Han er ikke like interessert... Puddærn elsker å leke ute, men har forstått at det er ok å ta det med ro inne!

Så hva da med trening? Får ikke med meg morgentreningene nå for tiden - ettersom det berømte schäfertispen må ut både før og etter hun har spist frokost. Tiden går fort om morgenen når jeg har to hunder som skal fores og luftes :)

Fikk en sykkeltur tur/retur høgskolen i går da jeg skulle være med på gruppefremlegging av eksamensoppgave. I morgen torsdag, når jeg skal til høgskolen igjen, planlegger jeg å jogge tur/retur. Da får jeg 16 km i beina. Og det får bli slik det blir med min oppladning til Sentrumsløpet.