torsdag 14. april 2011

Endre fokus kanskje?

Proklamerte, full av energi, tidligere i dag at jeg skal slå min egen tid i Sentrumsløpet. En titt i mitt arkiv på Garmin connect, forteller meg at jeg muligens er en smuuuule optimistisk på egne vegne. I fjor på samme tid hadde jeg jogget 266,9 km fra 1. januar. I år har jeg til nå jogget 167,8 km..... Det var den - for meg håpløse - april måned og Nike+ challenge: "løp lengst mulig i april". Jeg løp og løp, 23 mil bare i april (og det holdt ikke til noe bedre enn 4. plass).

Mindre jogging samt null intervalltrening i år tilsier at nei, sorry, her blir det ingen rekord, Charliemor.

Tror jeg må endre fokus. Ikke være så gira på å slå meg selv. Heller være takknemmlig over at jeg har en kropp som faktisk kan drive med dette jeg gjør: jogge, sykle, gå på ski, og det over lengre strekninger. Det er nemlig ikke alle som er så heldig at de kan. Jeg deler hus meg to som er i den kategorien.