lørdag 18. september 2010

Vel løpt :)

Fullførte Birkebeinerløpet med krampe i legg og stive lår. Godt fornøyd med å gjennomføre :) Løypa var hardere enn jeg hadde sett for meg. Mer offroad enn forventet. Flott tur dog :)

Kan nå smykke meg med tittelen "Årets Birkebeiner" etter å ha gjennomført Birkebeinerrennet, FredagsBirken og Birkebeinerløpet i samme kalenderår :)

Droppet forøvrig drikkebeltet. Bestemte meg for det i dag tidlig. Gikk greit å "drikke seg opp" før løpet samt ta en mikropause på hver drikkestasjon for å få i meg tre slurker Poweraid.

Erfaringer å ta med til neste år:
Godt med drikke dagene før og samme morgen.
Pakk tøyskift, sko og håndkle ned i plastpose før opp i sekken (som ble liggende utenfor Håkonshall med all annen bagasje - i en vannpytt).
Flott med banan, baguette og drikke på toget samt en banan og litt drikke opp til start; fint å spise/drikke litt i god tid før start.