mandag 20. september 2010

Birkebeinerløpet og bekledning

Hadde helt glemt å skrive noe om dette etter løpet. Vel, jeg stilte altså i singlet og shorts (i tillegg til et svettebånd rund venstre håndledd, sokker, sko, sports-bh og underbukse). Kaldt var det på Sjusjøen (ca. 10 grader). Folk så rart på meg, noen lo. Selv var jeg happy, selv om jeg hutret akkurat der før start! For jeg har jo løpt noen turer tidligere i kaldt vær. Jeg vet at bare jeg har kommet i gang med joggingen, blir jeg fort varm. Og sannelig ble jeg ikke varm i kroppen også under Birkebeinerløpet! Perfekt antrekk for denne dagen :)

Tar man en titt på finndittbilde.no skal der letes lenge etter de med shorts og singlet. Jeg så derimot de som hadde bundet sin jakke rundt livet.... Ikke ideelt å jogge km på km med noe flagrende rundt livet...

Apropo finndittbilde.no: Jeg var heldig både under Birkebeinerrennet og FredagsBirken; fikk fine bilder av meg selv :) Dessverre intet bilde av meg nå på lørdag. Kun et lite glimt bak en gjeng med andre folk. Synd, liker å ha slike bildeminner. Får ta det igjen neste år :)