tirsdag 7. september 2010

Stinne lår 3 + hofte

Tja, dag tre etter Halvtraver`n. Jeg vil si det hjalp å ta en joggetur i går kveld. Etter turen masserte jeg lårene for egen maskin og kjenner at de er bedre i dag enn i går. Jeg tok også på meg Vivitex-buksa i går; hadde glemt at jeg hadde den... Burde selvsagt hatt den på da jeg syklet FredagsBirken. Den dagen hadde jeg kun på Vivitex kne (på begge knær) og Vivitex mage-rygg-hofte. Så fikk jeg da heller ingen vondter på nevnte steder! Men om det er Vivitex sin fortjeneste eller ei, vel, det vet jeg ikke. Poenget er at det funket.

Vivitex-buksa går jeg også med i dag, under Ola-buksa (skylte opp Vivitex-buksa i går kveld, tørr og fin i dag tidlig).

I går kjente jeg også noe i den høyre hofta. En smerte som er der så snart jeg beveger meg. Masserer hofta når jeg er i ro.

Jeg håper Vivitex-buksa sammen med de andre tiltakene (massering av lår og hofte samt rolige sykle- og joggeturer) vil gjøre meg klar for Birkebeinerløpet neste lørdag, men det må innrømmes at jeg nå tenker tanken at dette ikke går...