onsdag 22. september 2010

Magnesium, vitamin b og Vivitex

Nå har jeg to dager bak meg med inntak av magnesiumpiller og vitamin b. Har også gått med Vivitex-buksa under Ola-buksa hver dag.

Ikke vet jeg helt hva som er høna og egget her, men fakta er at jeg nå, fire dager etter Birkebeinerløpet, kjenner meg nesten restituert i legger og lår :)

Etter Halvtraver`n drøye to uker siden, var jeg stiv/støl/stinn i legger og lår i maaaange dager. Den gang tok jeg ikke magnseium eller vitamin b. Spørsmålet er om det er disse to i samarbeid med Vivitex-buksa som skal få æren av min (tilsynelatende i hvert fall) raske restitusjon etter Birkebeinerløpet? Jeg kan se en annen "æresfaktor" også: Jeg restituerer meg raskere nå fordi jeg har vært gjennom et langt løp i forkant av Birkebeinerløpet. Før Halvtraver`n var det lenge siden jeg hadde løpt en tur av en viss distanse.