fredag 21. september 2012

Påmeldt x 3!


Satt der klar som egg foran MACen kl.8:57 i dag. Første påmeldingsrunde Birken skulle starte kl. 9.00 for oss som tilfredsstiller kvotepåmelding. Mer om kriteriene for påmelding Birken finner du her.

Klokka dro seg mot 9.01 før det endelig ble mulig å klikke seg fremover i påmeldingsbildet. Nå er jeg da påmeldt "trippærn" også i 2013. Det blir mitt 4. år med alle tre arrangementene :)

Og datoene som er lagt til i kalenderen:

16. mars: Birkebeinerrennet
8. juni: Birkebeinerløpet
31. august: Birkebeinerrittet

I skrivende stund gleder jeg meg aller mest til Birkebeinerrittet - har en stor drøm om supert vær og å se 4-tallet først når jeg kommer i mål. Dernest gleder jeg meg til løpet. Likte jo slettes ikke trasseen, som var ny av året og alt for mange tøffe oppoverbakker for meg, men har ønske om å perse. Til slutt gleder jeg meg med skrekkblandet fryd til Birkebeinerrennet. Skrekken ligger i smøringa, ha både feste og glid. Fryden ligger i de snølagte spora og de vakre, soldekte fjellene :)