mandag 14. mars 2011

Vivitex


Jeg spurte etter råd mht. kramper i legger og lår. Skulle jo vært moro å prøve en sak som jeg har tro på: Vivitex bukse.

Jeg har lang og god erfaring med Vivitex kne. Mitt venstre kne ble korsbåndoperert for 11 år siden etter et ublidt møte med motstanders sko under en bedriftsfotballkamp. Siden operasjonen har jeg hatt vondt i kneet, i sterkere eller mindre grad, året igjennom.

Etter at jeg begynte å jogge for to år siden, tiltok smertene i kneet. Kom så over en reklame for Vivitex på Birken sin hjemmeside: "Jeg har en gammel kneskade hvor både menisk og korsbånd er operert flere ganger". Klart de ordene fanget min interesse!

Jeg bestilte med en gang (slik jeg minnes det) et stk. Vivitex kne. Og ikke vet jeg om det er innbilning eller hva, men kneet liker i hvert fall veldig godt å ha Vivitex kne på seg!!! I joggeperioder bruker jeg knesaken store deler av døgen, til tider døgnet rundt. Det gjør godt og smertene kjennes ikke så sterke. Det er så jeg ikke tenker på dem; flottt!


 Nå må jeg for alvor tenke på å bestille buksa til Vivitex. Den koster en del, men tenk om den funker for mine krampeutsatte legger og lår?!!! Jeg har nå sendt en mail til Vivitex for å høre om de klarer levere innen fredag.