søndag 10. juli 2011

Oppsummering av denne uka

Jeg er fornøyd med noe, mindre fornøyd med noe annet.

Det jeg er fornøyd med:
Joggetur (6,25 km) tirsdag.
Joggetur (6,18 km) torsdag.
Sykling (12,45 km) torsdag.
Joggetur (8,52 km) søndag.

Astmaen gjør at jeg til enhver tid kjenner meg tungpustet. Heldigvis ikke slik at jeg hiver etter pusten, slik jeg gjorde et par ganger forrige uke, men nok til at det gir et C-moment der jeg løper. Joggeturene tirsdag og torsdag var samme strekning. Bare måtte jogge den to ganger, da jeg første gang jogget den saktere enn jeg noen gang hadde gjort; kunne ikke leve med det! Joggeturen i dag, søndag, foregikk i tildels yr og høljregn. Tordde det gikk rimelig sakte, men en titt i Gramin connect, fortalte meg at jeg faktisk ikke har jogget dene turen raskere de fem gangene jeg har jogget denne turen :)

Så det jeg ikke er fornøyd med: Vekta. Den har sakte og sikkert krøpet oppover siden schæferen kom i hus. Det har jo vært minimalt med jogging, for ikke å si ikke-jogging, i mai og juni. Jeg legger på meg når jeg ikke jogger av den enkle grunn at jeg spiser liker mye digg da som når jeg jogger. Jeg er en "gottoman". Derfor må jeg jogge :) Godt da å se at jeg fik til mine tre joggeturer denne uka. Går for tilsvarende neste.