lørdag 30. juli 2011

Den lengste joggetur ever

Ja, i hvert fall den lengste joggetur jeg har jogget! 35.95 km viste Garmin ved tilbakekomst bilen.
Igjen var det Treningscamp som hadde trommet sammen til tur. Det var undertegnede som hadde ønsket en gjennomgang av Nordmarkstraver´n. For å gjøre turen litt kortere (trodde vi; feil!) omgjorde vi turen. Ferden gikk fra Sognsvann kl. 10.07. Målet var Kikut t/r via Ullevålseter og Bjørnholt.

Strålende sol i dag, i overkant varmt. En og annen sky samt noen trær som ga lindring. Gikk i de to tøffeste bakkene - en opp til Ullevålseter - og "Helvetesbakken" på vei tilbake fra Kikut. På slutten måtte jeg også gå i småbakkene; låra var stinne så det holdt. Ellers stoppet vi litt opp ca. hver 6. km. På Kikut hadde vi en lengre pause. 

Bildet er fra Kikut og viser nypåfylte vannflasker m/ energidrikk og en innkjøpt vørterøl; deilig :)

Og her er ruta slik min Garmin Edge 705 loggførte den (min Garmin 405 hadde ikke blitt ladet; ødelagt ladeklype som i skrivende stund fikses av min gode fader).