tirsdag 12. juli 2011

Dagens reklame; HRM Sports Training Log

Jeg er jo en kvinne med stor sans for div. gadgets og apps. Denne appen, HRM Sports Training Log, kom jeg over for en stund siden i AppStore. Måtte bare ha den!

Hva er så greia med denne appen? Jo, jeg kan synkronisere den med alle aktiviteter som jeg har lagt inn på Garmin Connect :)

Hvorfor ikke bare være fornøyd med Garmin Connect? Jo, HRM er skapt som en app som da skal vise seg pen her på min lille iPhoneskjerm. Garmin Connect er ikke skapt for min iPhone.

Her ser dere et skjermbilde fra HRM - minus headingen som viser bl.a. mitt fulle navn pluss noen visningsvalg.

HRM gir meg god oversikt over månedens trening. I juli ser jeg at jeg frem til nå ha løpt 31.2 km og syklet 90.7 km. Jeg har som mål for denne måneden å løpe tre ganger i uka. Er i rute så langt :)