fredag 22. juli 2011

Joggetur kommer i 2. rekke nå, men....

Etter dagens to - skal jeg si ufattelige? - hendelser, var tanken å droppe morgendagen planlagte joggetur og i stede ta ferden til Ullevål sykehus for å se om de ville ha mitt blod (mener jeg er blodtype 0). Måtte vente til i morgen da jeg hadde drukket litt vin tidligere i ettermiddag. Så viser det seg at Blodbanken har fått inn blodet de trenger; flott!!! Mao. blir det joggetur i morgen.

Vi som skal jogge vurderte et øyeblikk å droppe turen pga. at tankene våre er andre steder nå, men vi jogger. Liksom for å vise at dagens terrorhandlinger ikke knekker oss. LIVE STRONG.

(Om morgendagens tur leser du her.)

Det som skjedde i ettermiddag rokker ved så mye. Jeg som trodde Norge var fredens plett. Eller kanskje vi er det ennå? Ønsker ikke at det som jeg betrakter som onde krefter skal vinne. Motgang gjør sterk, er det ikke så. Samlende er det i hvert fall. Det kommer tydelig frem på Facebook nå i kveld.