søndag 23. mai 2010

Postjakta 23.05.10 - og Vivitex-oppdatering

Det var en nydelig soldag - sånn til å begynne med i hvert fall! Ut
til Sandermosen stasjon i Maridalen. Seks poster logggført i dag. Med
forrige søndagsturs fire poster, er nå Vaggesteinkartet ferdig utfyllt
for vår del.
Fikk en herlig slutt på dagens tur med voldsomt skybrudd; hagl, lyn og
torden.
------
Vivitex: Jeg har brukt Vivitex kne kontinuerlig (ikke i dusjen da!) siden jeg kjøpte den, 23. april i år. Har to, slik at jeg har mulighet til en vask innimellom. Vel, jeg kan si at jeg ikke har ofret kneet mange tanker siden jeg begynte med Vivitex. Dvs. jeg tenkte på det i går kveld da jeg ikke hadde Vivtex på (for en gangs skyld). Skal jeg gi Vivitex all ære? Vel, jeg har ikke jogget så mye i mai pga. forkjølelse. Jogging er helt klart det som sliter mest på kneet. Skal få meg noen gode turer i ukene som kommer, så får vi se. Jeg er innstilt på å bruke Vivitex i hvert fall ut september og Birkebeinerløpet for å si om det virkelig virker :)