søndag 8. september 2013

Post Birken

Det har gått en uke siden årets siste Birkenarrangement ble gjennomført. Vi snakker Birkebeinerrennet i mars, Birkebeinerløpet i juni og til slutt Birkebeinerrittet i august. Til sammen utgjør de Birkebeinertrippelen.

Jeg er (selvsagt) påmeldt alle tre arrangementer også neste år. Gleder meg som en unge! Særlig til rennet og rittet (løping er det jeg liker minst). Tro om jeg klarer snu trenden i rennet, den trenden jeg har hatt med å legge på ett minutt for hvert år? Vi snakker 5:17, 5:18 og 5:19 de tre siste årene. Skal jeg ta et hakk tilbake i 2014 og klokke inn på 5:18?!

I løpet av denne uka har jeg de-fettet og vasket min sykkel. Kun en tur gjenstår for den dette året, og det er Rallarvegen siste helga i september. Gitt at det da ikke har kommet for mye snø....

Denne uken har det blitt tre løpeøkter (en på 6 km, en på 10 km samt en intervalløkt som utgjorde 6 km) pluss en styrkeøkt på Elixia. Har gjort klar rulleskiene og stavene og satser på noen turer i tiden fremover. Mao. en blanding av løping, styrke og rulleski frem til snøen lander.