mandag 23. mai 2016

Forrige uke uten jogging, men med årets beste dag!

De som kjenner meg vet at det er en dag i året jeg lever for: 17. mai! Å marsjere spillende på Karl Johan akkurat den dagen, det er selve meningen med livet. (Jo da, mulig jeg overdriver litt, men et snev av sannhet er det her.) Vi var jo superheldig med været her i hovedstaden: Sol, noen skyer, en 14-15 grader. Helt perfekt 17. mai-vær. Gleder meg alt til neste år :)

Jeg er heldig og går i bakerste rad i korpset. Slik kan jeg snike meg til å ta et bilde eller tre underveis.

Mitt korps spilte "Norge i rødt, hvitt og blått" som annen hver marsj på Karl Johan. Jeg fikk ståpels hver gang vi sattte i gang den låta og publikum langsmed veien sang av full hals. Herlig!
-----
Til joggingen: Null km forrige uke. Det ble marsjering og noe hagearbeid. Denne uka startet jeg dog bra: Ut på tur i regnet etter jobben. Tok det som nå har blitt en fin rundttur på knappe 15 km.

Konstaterer at Østmarka er annerledes enn Oslo vest: Opp og ned, ned og opp. Ikke disse lange, flate strekkene som jeg hadde fra Lysaker til langt utpå Mosseveien.

19 dager til Birkebeinerløpet nå.