tirsdag 17. februar 2015

Etterlengtet joggetur!

Første joggetur på drøye to uker - pga. den vonde vristen. I dag knøt jeg høyre sko meget løst. Ikke i kryss over vristen, kun de tre nederste hullene samt helt øverst. Det medførte at jeg hadde en slags følelse av å måtte klype skoen fast til foten vha. tærne! Vel, kjente dog intet vondt i selve vristen, bare noe oppover i leggen fremme samt noe under foten fremme.

Brukte omtrent samme tid som forrige tur av samme rute - en tur på drøye mila. Forøvrig jogget jeg også i dag på puls; mellom 155 og 165 holdt jeg meg meste av tiden.

Hadde som nevnt i går fått beskjed av min manuelle terapeut i går om å jogge oppoverbakker, men som jeg skrev, ble det for det meste bortover. Glad nå etter turen over å ikke kjenne noe spes. vondt rundt/i vristen :)

Fortsetter med å bruke Voltarol gel til tuben er tom.