torsdag 17. januar 2013

Mylla-tur coming up!

Jepp, til lørdag går turen til Mylla med skibussen. Gleder meg veldig, til tross for tidlig bussavgang (8:30) og spådde 19 kalde grader.

Jeg har gått Mylla - Kikut - Sognsvann fem ganger tidligere. I fjor gikk jeg to ganger og surra begge gangene da vi kom til Tverrsjøen. Forsøker nå memorere ruta jeg ønsker gå der.

Ser at Turplanleggeren til Skiforeningen sier at "mitt" veivalg er preparert :) Ønsker du teste Turplanleggeren, klikk på Turplanlegger øverst til venstre og skriv inn dine valg av steder; fra/til. Klikker du så på menylinjens "Se preppestatus", får du sett aktuelle veivalg å ta.

Nå lurer jeg litt på smørevalget... Har en gurublanding som stadig er fin etter kun to mil tilbakelagt. Skal jeg bare beholde den og putte på noe VR40 på toppen? Er spådd en 19 kalde...