tirsdag 7. august 2012

Forsøker kopiere fjoråret

Denne uka i fjor så hadde jeg en ettermiddag med noen sykkeldrag, en morning/formiddag med langtur sykkel og en morning/formiddag med langtur jogg. Tenkte jeg skulle gjøre det samme denne uka.

Så i ettermiddag hadde jeg noen fine drag på sykkel. For den som er kjent i Oslo: Syklet opp til Bogstad camping. Derifra er det en salig lang bakke opp mot Voksen skog. Det var i denne bakken jeg hadde mine drag: 4 min. oppover, trille sakte ned x 3. Så 5 min. oppover til slutt og trille/sykle hjem. Nøyaktig samme opplegget som for nesten nøyaktig et år siden (den gang var datoen 8. august; ikke 7.).

Da mangler jeg kun en langtur sykkel og en langtur jogg for å få uka i boks. Vet at i morgen kveld skal jeg på intervalltrening i Frognerparken sammen med Treningscamp, så det blir ikke noe annen trim i morgen, men det er heldigvis noen dager igjen av uka etter i morgen :)