mandag 11. oktober 2010

Tilbake fra ferie og rullski

Vel tilbake fra herlig togtur fra Oslo og sydover til Roma og hjem igjen, via overnattinger i Bardolino, Verona og selvsagt Roma da :) Det var en meget vellykket tur med tenåringspoden; "Den store dannelsesreisen". Også vi to voksne koste oss med togreisen. Ikke bare er det miljøvennlig, men det er mye fint å se på ut av togvinduet mens toget farer avgårde. Dessuten kommer vi nærmere mennesker i andre kulturer ved å reise på denne måten.

I dag stod en liten rullskitur på programmet. Totalt seks km i Maridalen. Jeg har i noen uker kjent på en smerte i høyre underarm, fra albuen og ned mot hånden. Jeg kan røpe at smerten ikke akkurat var mindre etter å ha staket meg igjennom rulleskituren... Tro om det er dette som kalles "tennisalbue"? Jeg får google etter gode råd. Umiddelbart sier fornuften meg at jeg må coole ned skigåing og heller jogge/sykle i ukene fremover.