fredag 29. august 2014

Dagen før dagen

Sykkelen er vel plassert i bilen. Tanken er å dra avgårde fra byen kl. 6.00.  Da bør jeg være på Rena innen kl. 9, endog før hvis grei trafikk. Har da et par timer før start til å ordne meg og skaffe startnummer. Trenger den tiden for å roe ned før turen, som i skrivende stund ligger an til å foregå i 10-13 grader og litt regn to tredjedeler av turen....

Godt vite at bilen venter på meg i Lillehammer. Her skal jeg bare lempe sykkelen inn og bli kjørt hjem :)

Sjekket sekkens vekt i dag. Ble til at jeg tok ut den våte oljen. Trenger ikke drasse på alt for mye vekt. Som mat en banan, som drikke en ølboks (samt det jeg tar med i drikkeblæra). Totalt veier sekken nå tett oppunder fire kg; kravet er tre og en halv. I tilegg kommer da vekta fra drikkeblæra, men denne kan jeg jo ikke regne med ettersom jeg skal drikke av den underveis.
----
Er ikke veldig optimist foran morgendagens tur. Sov virkelig elendig sist natt. I tillegg har jeg fått kvinners månedlige gjest på besøk. Her har gutta virkelig noe de slipper tenke på! Håper dog jeg klarer mobilisere det jeg har av vilje, selv om da kropp og sinn kjennes på formmessig lavmål.
----

Slik så jeg ut etter målgang i fjor (vi hadde regn i starten og løypa var tildels ganske gjørmete); håper jeg smiler like mye i morgen!