søndag 20. mai 2012

Nydelig tur i Marka

Ja, kan ikke klage på været i dag! Omlag 15 grader, sol, delvis skyet.

Nok av folk som hadde lagt søndagsturen til Sognsvann og områdene rundt. Så både gående, syklende og joggende mennesker i alle aldre. Ja, også noen med staver.

Selv ble det å jogge den etter hvert så tradisjonelle turen Sognavann - Bjørnholt t/r. Fulgte lysløypa opp til Ullevålseter og videre mot høyre forbi Hammeren kraftstasjon. Til venstre mot Bjørnholt.

Snudde i farta der og tok samme vei tilbake til Hammeren. Derifra veien på mot venstre, på nedsiden av lysløypa og etter hvert inn til høyre på sykkelstien mot Sognsvann.

Loggførte 22,33 km.

De siste to-tre km er hardest, fra der sykkelveien begynner. En 7-8 kneiker som tar på når jeg har et par mil i beina.

----

Eller så har det kun blitt to joggeøkter denne uka. Foruten i dag også på  tirsdag, hvor jeg totalt loggførte 14,53 km. Torsdag fikk jeg også forsåvidt litt trim, da jeg marsjerte med korpset på Karl Johan og hadde sousafonen på skulderen. En periode kjente jeg at jeg var skikkelig varm :)