søndag 21. august 2011

Dagens sykkeltur ble en påminnelse...

Skulle kun sykle rolig i dag. Klarte vel ikke helt det. Tok nok i både her og der, uten at jeg føler at jeg balanserte på kanten av hva jeg greier. Syklet forøvrig min faste langtur, 52 km, selv om rådet fra en som kan dette gamet, var å ikke legge inn langturen nå, helgen før Birken...

Det som ble påminnelsen: Birken kan bli en meget kald affære! Da jeg kom til Sørkedalen, satte regnet inn. Jeg ble etter hvert god og kald ettersom milene ble lagt bak meg. Så dette skal jeg huske neste lørdag (i skrivende stund er det meldt regn...): Ull innerst - vi snakker ull-bh, ullunderbukse og jeg kommer også til å ha en lang ullunderbukse, en som er like lang som sykkelbuksa. I tillegg vil jeg ha en lang stillongs. På overkroppen tar jeg en lang supertrøye innenfor sykkelgenseren. På hendene får jeg se. Trolig lange sykkelhansker og mulig oppvaskehansker utenpå - nok et tips fra denne karen som kan Birken :)