torsdag 24. februar 2022

Stadig i godt gjenge

Jeg meldte meg inn i SATS på tampen av fjoråret. Siden midten av januar har jeg jevnt og trutt trent to styrkeøkter pluss en spinningøkt i uka. I tillegg har jeg den siste uka fått meg to joggeturer av det korte slaget (6 km) og en rolig skitur på 2,4 mil.

Og ikke nok med det: Har kjøpt et par manualer til bruk i heimen. Manualene er av det justerbare slaget. Kan ha opptil 15 kg på en manual. 

Av hendelser fremover: Holmenkollmarsjen 12. mars og Birkebeinerrennet 19. mars. Jeg vet disse to turene blir tunge for meg. Jeg har kun seks mil på ski så langt i år. Til helgen får jeg vel et par-tre mil til, men etter det blir det ingen skitur før Holmenkollmarsjen. Neste helg er det jo World Cup i Holmenkollen - der er jeg tradisjonen tro frivillig på Langrenn sone 3 i Styggedalen.