lørdag 11. juni 2016

Post Birkebeinerløpet

Kort oppsummert: Dårligste tid ever. Faktisk litt dårligere enn jeg hadde sett for meg; 2:20. Tida 2:21:47 er lite å skrive hjem om. Sa til søster før start: Det fine med en dårlig tid,  er at neste år kan vi bare gjøre det bedre. Så nå ser jeg frem til neste års løp!

Kunne ikke klage på noe i dag: Flott vær. Litt overskyet og passe varmt. Fin og stort sett tørr løype. Ikke for mange folk. Kun min elendige form og vonde hamsrings som var til hinder for en ok tid. Får google litt hva jeg kan gjøre med de vonde hamstringsene.

Dette var forøvrig mitt syvende Birkebeinerløp og det femte sammen med min beste søster.

I skrivende stund ser jeg veldig frem til neste helg og Marka24. Tenk å få gå et helt døgn i Nordmarka med søster. Dette blir 3. gang vi går, og vi har et hårete mål om å klare de syv postene som gjør at vi er med i trekningen om tur til Annapurna i Nepal.