fredag 29. mai 2015

Urolig kropp; halvannet døgn før

Ja, urolig i kroppen i dag. Stadig rimelig sliten. Vil jeg klare å fullføre maraton søndag? Vil beina være stokk tunge og full av kramper når jeg passerer tre mil og enda har 12 km igjen? Vil jeg ha nok vilje i kroppen til å klare fullføre?

Hva hvis kroppen kjennes grei nok; vil jeg klare en tid jeg er fornøyd med? Mitt primærmål er å komme til mål! Deretter vil jeg gjerne se 4-tallet først og helst ned mot 4:30. Skal si meg fornøyd med 4:45. Alt dette avhenger da av hvordan kroppen oppfører seg. Planen er å strekke armene i været ved målgang og smile som en sol uansett hvor lang tid jeg har brukt! For meg vil det være en milepæl å ha klart fullføre en maraton; aldri løpt så langt før.

Spennende dager foran :) Spådd en del regn søndag i Edinburgh og sterk vind fra vest (tro hva den har å si for oss?) Tenker jogge i shorts og singlet, muligens med tynn vindjakke ettersom det kun er spådd rundt 10 grader.