onsdag 16. oktober 2013

Hytteplamila - har jeg en plan?

Tja, har jeg en plan når det nå er meningen at jeg på lørdag skal løpe Hytteplanmila for første gang? I skrivende stund er jeg litt usikker på om jeg skal løpe pga. denne ryggen min (den med skiveutglidning) som de siste par ukene ikke har vært på sitt beste. Løping på asfalt pleier heller ikke akkurat gjøre den bedre.

På en annen side: Jeg var ute og løp 10 km på søndag som var, første gang jeg løp den uka. Det morsomme var at jeg da løp den ruta det forteste jeg noen gang har gjort (altså ikke så veldig fort, men fort til meg å være)! Og det da selv med en rygg som ikke er god. Så kanskje, skitt au, stiller jeg til start på lørdag.

Min pers på 10 km stammer tilbake fra Sentrumsløpet i 2012 og lyder på 51:46. Det er mulig jeg skal forsøke stille meg bak 50-minuttersballongen på lørdag og se hvor lenge jeg klarer holde følge. Under 54 minutter på ruta er uansett helt klart målet. Hvis jeg stiller da.