søndag 14. april 2013

Tre i uka

Tre økter i uka bestående av jogging/sykling og eller skigåing er det jeg forsøker/ønsker få til, året igjennom. Jeg lykkes slettes ikke alltid. Spesielt vinteren som er bak har vært litt stusselig. Men de siste ukene er jeg atter på rett spor!

Uke 15 (8. - 14. april):
Onsdag: 5,79 km jogging (intervaller med Treningscamp i Frognerparken).
Torsdag: 9,12 km jogging (intervaller med Ingrid Kristiansen).
Lørdag: 10,3 km joggetur.
Søndag: 7,26 km joggetur.

Uke 14 (1. - 7. april):
Mandag: 11, 9 km joggetur.
Onsdag: 6,19 km joggetur.
Lørdag: 6,21 km joggetur.
Søndag: 31,8 km sykkeltur.

Uke 13 (25. - 31. mars):
Mandag: 6,01 km joggetur.
Torsdag: 12,0 km joggetur.
Fredag: 6,33 km joggetur.
Søndag: 7,33 km joggetur.

Uke 12 (18. - 24. mars):
Søndag: 10,3 km joggetur.

Uke 11 (11. - 16. mars):
Lørdag: 53,3 km langrenn (Birkebeienrrennet)
------------
Uka som ligger foran: får nok kun to økter pga. ande gjøremål som krever meg det meste av uka (vi snakker loppemarked med skolekorpset...).

Ellers: bildet her er fra den diggbare appen LogMyTraining. Denne har jeg koblet opp mot Garmin Connect, slik at jeg kan laste ned alle øktene derifra inn på appen. Jeg får da en strålende oversikt over all min trening, en oversikt som er veldig lett tilgjengelig ettersom den jo er på min iPhone (som er i min umiddelbare nærhet til enhever tid).