torsdag 4. april 2013

Påmelding trippærn i boks; lurt?

Klokka ni i dag tidlig gikk startkuddet for påmelding til Birkebeinertrippelen 2014. Tok sin tid å komme igjennom, fra registrering til betaling, men fikk da jobbet fint mens den ene siden etter den andre måtte laste seg ferdig :)

Så kan jeg selvsagt spørre meg selv om det var lurt å melde seg på alle tre arrangementene. Jeg har siden palmesøndag 24.03 jogget syv turer på til sammen seks mil. Etter ca. halvveis uti denne rekka av turer, kjente jeg godt til ryggen min - den med spondylolistese. Den satte meg jo helt ut et par måneder i høst. Har vært ok nå i vinter, hvor jeg ikke har jogget, og er altså nå på full fart tilbake. Et relativt konstant ubehag nederst på venstre side av ryggen og tidvis noen "tak" som minner om når tannlegens bor kommer borti en nerve som ikke er bedøvet. Disse "takene" kan komme under joggetur, men også når jeg går rolig på flat mark.

Jeg tenker jogge i vei til tross for ryggen og smertene, så får jeg se hvor lenge jeg fikser å gjøre det på denne måten.