lørdag 22. desember 2012

1) Typisk lærer? 2) Krystallklare dager?


Typisk lærer, dette å bli syk straks ferien tar til? Mulig. I hvert fall har jeg blitt snylta samt har vært svimmel i hele dag. 

Ikke tenkte jeg på muligheten at det var krystallsyken som kanskje atter har dukket opp før jeg i kveld ble gjort meg oppmerksom på det. Selvsagt! Krystallsyken er atter her! Forrige gang var i mars i år.

Her på bloggen hadde jeg et innlegg i september 2010 hvor jeg skrev jeg hadde krystallsyken for tredje gang. Første gang var i begynnelsen av 2009. Jeg har lest om krystallsyken, at hvis den først har "ankommet", kommer den gjerne tilbake.

Jeg begynte i kveld med min faste øvelse. Du ser den her på bildet. Den er hentet fra en brosjyre jeg har funnet på nettet. Øvelsen har hjulpet meg tidligere da jeg har hatt krystallsyken. Satser på at den hjelper nå også.

Forsøker se likhetstrekk med periodene jeg har hatt krystallsyken. Husker at jeg i forkant av forrige krystallperiode var snylta, da også. Kanskje det er dette som er fellesnevneren? Husker dog ikke om jeg var snylta i forkant av de andre gangene. Får nå se neste gang igjen krystallsyken dukker opp.