lørdag 27. februar 2021

VinterBirken QR - gjennomført :)

Søster og jeg fikk en rolig, men noget slitsom, skitur fra Rena til Lillehammer i dag. 

I går lurte jeg på om klisteret måtte til pers - det kan jeg love at det måtte! Ved start Rena/Tingstadjordet, var det minus 2, harde og isete løyper. Det var bare å ta på klister med en gang. Festet var så der. Etter få km var det å ta på mer klister. Dette gjentok seg enda en gang. Fjerde og siste gang jeg la på noe, ble det tre tynne lag VP65 - oppå klisteret. Det funket ganske bra. Det hjalp også at løypene bar mer preg av "sløsj" ettersom dagen - og varmen - skred frem.

Søster og jeg tok dagen som en tur. Tid er underordnet når vi to er på tur :) 

VinterBirken QR kan virkelig anbefales. Null stress med tanke på tid. Mitt mål var å være på Birkebeiner skistadion innen sola gikk ned. Det klarte vi.