onsdag 22. juli 2015

Sommer uten trening

Ja, jeg har ikke trent noe siden Birkebeinerløpet 13. juni. Dette har mye å gjøre med at jeg i juni flyttet (tar sin tid å komme på plass) samt sommerfeiens inntog. Jogging skulle jeg uansett ikke bedrive etter Birken, da høyrefoten jo hadde vært vond hele våren. (Kan i parentes fortelle at foten ennå ikke er bra, selv med over en måneds joggehvile; kjipt.)

Nå før Birkebeinerrittet 29. august har jeg i år kun syklet totalt 71,3 km; intet å skrive hjem om. Ser at de to ukene frem til jobbstart dessverre er rimelig fulle av div. aktiviteter. Planlegger en sykkeltur hver uke frem mot Birken. Så blir da målet å fullføre Birkebeinerrittet uten tanke på tida. Perse får jeg gjøre neste år :)

-----

Har ellers fått meg en nydelig utsikt her jeg har flytta. Ser frem til å rigge til smørebordet her på verandaen og preppe skia mens jeg skuer bort på Holmenkollen; smørebod with a view :)