fredag 23. mai 2014

Birkebeinerløpet 22 dager unna

Ja, Birkebeinerløpet er "rett rundt hjørnet", i hvert fall føles det slik, så lite som jeg har trent de siste månedene. Nå må der løpes i drøye to uker fremover. Jeg har jogget to turer a seks km denne uka. Skal ha en joggetur til før helgen er over. Planen er videre tre joggeturer også neste uke. Da må turene bli lenger og lenger. Må se å få løpt en halvmaratondistanse på tampen av neste uke; ingen bønn.

Jeg har slitt og sliter stadig med motivasjon og lysten til å trene/løpe. Nå må jeg "just do it" og glemme spørre meg selv om jeg har lyst. Jeg skal fullføre Birkebeinerløpet, da er det bare å jogge jevnt og trutt frem mot 14. juni.

Planen - og håpet - er å gjennomføre årets Birkebeinerløp sammen med søster, slik vi gjennomførte sammen i fjor :)