lørdag 15. oktober 2011

Påmeldt Sentrumsløpet 2012

Det var ingen ting å lure på, bare å melde seg på :)
Sentrumsløpet 2012 er 28. april. Billigere jo tidligere du melder deg på.

Har løpt Sentrumsløpet to ganger, i hhv. 2009 og 2010. Nå i 2011 var jeg påmeldt, men måtte stille på det lokale loppemarkedet som den gode korpsmor jeg er....

Har også meldt meg på Holmenkollmarsjen for neste år som er den 11. februar. Sa underveis i rennet i fjor at jeg aldri mer skulle gjøre det! Løypa var lenger enn de 53 km som var opplyst og bestod av tidels mange oppoverbakker, ikke minst mot slutten. I år har Skiforeningen i det minste opplyst om rett lengde; 56 km.

Jeg går på med liv og lyst! Spent på hvordan det vil gå med ego og ski i 2012. I fjor hadde jeg en studiedag hvor jeg gikk en del på ski. I år er det 100% jobbing, og skigåing må legges til en og annen kveld og helger.

Ellers var det slik at jeg vinteren 2009/2010 ikke hadde feste eller glid. Vinteren 2010/2011 hadde jeg supert feste, men ikke glid. Nå i 2011/2012 satser jeg på å lære glidingens hemmeligheteter med rillejern og greier, slik at jeg både har feste og glid :)

Til fredag som kommer åpnes påmelding for "trippærn". Kan jo røpe at jeg skal klikke "påmeld" så snart det er åpnet for det :)