søndag 23. januar 2011

Mylla - Kikut - Sognsvann av charliemor på Garmin Connect

Herlig langtur i dag :) Tok skibussen fra Sognsvann kl. 08.30. Vel ute i løypa ved Mylla kl. 09.40. Hadde følge med et par gode kollegaer. Denne turen var helt ny for meg, og det frister til gjentakelse. Jeg vil si at den første delen mot Kikut (ca. 28 km) gikk i relativt enkelt terreng. Fra Kikut gikk vi via Ullevålseter og fikk en del gode bakker på veien dit. Fra Ullevålseter var det å gå i kø ned til Sognsvann. GPS-en viste drøye 44 km ved "målgang".

Lenken her fører til min Garmin-side. Jeg lot pulsklokka gå neste hele tiden, også da vi hadde spisepause ved Katnosa (der er bildet i fra) - men stoppet klokka da vi kom til Kikut = god og lang pause m/kakao :)

Denne turen frister til gjentakelse!

---

Noe om føreforholdene: temperatur mellom minus 4 og pluss 3 kan jeg tippe. La på noen lag Blå Extra (korket mellom hver gang) og et par lag VR55 utenpå det. Funket fint hele veien (la på en ny runde med det samme ved Kikut), bortsett fra Ullevålseter og til Songsvann. Der var det "sløsj"! Intet feste overhode. Skulle jeg stoppe og smøre med et eller annet? Noup. Lot det stå til. Men: Hva kan jeg smøre med under slike "sløsj-forhold"???


Mylla - Kikut - Sognsvann av charliemor på Garmin Connect – Detaljer