torsdag 22. juli 2010

Fiske i fjellet

Det er relativt kaldt og regnvåte dager i fjellet. Vært på fiksetur kun en gang og fikk verdens minste fisk. Slapp han selvsagt ut igjen :) Om noen skulle lure: Det er fluefiske som gjelder her i Børgefjell (a gentleman's sport).
Nå er det omlag tre uker siden sist gang jeg jogget en tur. Joggeterreng er det så som så med her jeg er. Gleder meg nå faktisk til atter å ha asfalt under beina! August kommer fort. Med den, Fredagsbirken. Må mao. også ut på noen sykkelturer når jeg kommer hjem. Så september med Birkebeinerløpet og Oslo (halv-)maraton. Jeg er skikkelige usikker på om jeg skal pine meg gjennom disse to løpene... Motivasjonen er så der... En mil er greit å løpe, men 2.1?! Må minne meg selv på å ikke melde meg på disse løpene neste år. Sykling er da mye sunnere for mine knær!