torsdag 11. juli 2024

51 dager igjen til Birkebeinerrittet

Etter Birkebeinerløpet i juni, bestemte jeg meg for å melde meg på Birkebeinerrittet som er lørdag 31. august. I tillegg har jeg meldt meg på trippelen 2025. Ved å melde meg på disse arrangementene, må jeg bare holde meg i form. I tillegg har jeg lenge hatt et ønske om å fullføre Birkebeinerrennet og trippelen for 10. gang (løpet har jeg fullført 11 ganger og rittet 12 ganger).

Dagens sykkeltur ble rundturen jeg har laget meg her jeg bor. Den går delvis på rolige skogsveier, og delvis langs landeveien. Turen kjentes grei ut, selv om jeg ikke har syklet nevneverdig siden april, da jeg syklet i Skottland. Det var noen bakker på slutten som kjentes tunge, men ikke verre enn at jeg klarte sykle dem opp. Denne turen (og alle andre sykkel-, jogge- og skiturer) jeg er på, finner du på Strava:

Her er jeg på vei inn i Innlandet fylke. Noe nytt skilt har ikke kommet opp etter at Hedmark forsvant.


 Her er starten på et strekke på 15 km langsmed landeveien.