tirsdag 6. september 2016

Charliemors lille limegrønne

Den funker, Charliemors lille limegrønne! Jeg har siden 3. august syklet nærmere 15 mil på den. Noen dager kun få hundre meter fra buss til jobb og så 8,5 km fra tog og hjem. Andre dager hele den lange ruta:

8,5 km til toget, 1,4 km fra toget til jobben, 1,4 km fra jobben til toget og 8,5 km fra toget og hjem. Har ennå til gode å bruke bilen t/r jobben; det er jeg godt fornøyd med (kjørte dog en dag ned til toget og lot bilen vente på meg der til jeg kom tilbake på ettermiddagen).

Skrev litt tildligere i høst om Charliemors lille limegrønne. I dag tidlig perset jeg med hensyn til tiden jeg bruker til jobben: det gikk temmelig nøyaktig en time fra jeg gikk ut av døra hjemme til jeg var på skolen. Skal ikke klage på det :)

Samtidig må jeg ikke mimre for mye tilbake på den tiden da jeg kun hadde ti minutters gange til jobben. Du verden hvor mye mer tid jeg da hadde til annet enn å være på reise.