fredag 9. desember 2011

Påmeldt marka24!

Ja, i dag meldte jeg meg på marka24! Minnes med skrekkblandet fryd deltakelsen på tidenes første marka24 som var nå i sommer. Fire damer var vi som med stor optimisme trasket igjennom Nordmarka for å finne et utvalg av poster. Dvs. optimismen var stor i trekvart døgn. Etter det begynte det gjøre vondt! Om opplevelsen fra sist sommer kan dere lese her.

Har melt på meg selv og en av de andre damene jeg gikk med sist. En av de to siste damene er min søster som dessverre ikke kan være med i 2012 pga. utenlandsopphold. Det er synd, for søster er megagod på kartlesing og lokalkjent i Normarka. Ligger an til at jeg må lese meg opp på kart, kompass og gps. Hadde med meg min håndhåldte gps nå sist. Den var til god hjelp midt på natta da vi strevde med å finne stiene :) Forøvrig stoppet gpsen på 73.5 km da vi ga oss i Sørkedalen.

Gleder meg som en unge til 9. juni, selv om jeg jo vet det er relativt slitsomt å gå i 24 timer! Har gjort meg noen erfaringer mht. bløte føtter og satser på å unngå totalt kolaps nå når jeg neste gang skal gå i marka i 24 timer.