lørdag 4. august 2012

Småartig å lese eldre innlegg...

Skrev et innlegg etter Birkebeinerrittet i fjor. Planen da var å kun sykle i året som lå foran. Slik ble det ikke...

Her er hva jeg skrev:

"Før FredagsBirken i 2009 hadde jeg loggført 55 mil på sykkel det året.
Fra etter FredagsBirken i 2009 til dagen før FredagsBirken 2010 syklet jeg 60 mil.
Fra etter FredagBirken i fjor til dagen før Birkebeinerrittet i år, syklet jeg 101 mil.

Hva om jeg klarte doble dosen; sykle 200 mil før Birkebeinerrittet 2012? Skulle tro det ville vise seg på tiden jeg brukte over fjellet. Men hva da med den kondisen jeg føler joggingen har gitt meg? Har kanskje ikke stort å si når jeg øker sykkeldosen; da kommer/opprettholdes kondisen?"

Høsten 2011 og vinteren/våren/sommeren 2012 har bydd på sykling, ski og jogging, alle i mindre doser enn tidligere.

For bare å ta syklinga:

Fra etter Birkebeinerrittet 2011 til dags dato har jeg syklet 56 mil. Innen Birken har jeg etter planen lagt på drøye 10 mil til, altså opp i 66 mil. Hadde 101 mil bak meg i fjor.... Slik er den saken.