torsdag 11. oktober 2012

Løpetrening med Ingrid :)

Jeg ser med glede frem til kveldens løpetrening. Veldig lenge siden nå at jeg trente sammen med Ingrid Kristiansen. Lurer på om forrige gang var 18. juni i fjor. Har kjøpt meg klippekort med fire klipp som jeg bare må bruke opp før vinteren slår til. Ingrid har fire uker igjen med løpetrening. Da er matematikken enkel: Må stille opp fire torsdager på rad nå for å få brukt klippekortet!

Oppmøte i kveld er Skøyen skole, rett ved Frognerparken. Spent om Ingrid kjører omtrent samme opplegg som forrige gang jeg trente med henne: 10-15 min. oppvarming i form av passe langsom jogging. Deretter noen relativt korte intervaller. Ser at i juni i fjor var opplegget 10 intervaller 45 sekunder, 15 sekunder pause samt 16 intervaller 30 sekunder, 15 sekunder pause.