onsdag 10. oktober 2012

Holmenkollmarsjen < 3

Yes! Jeg er klar for Holmenkollmarsjen 9. februar!  Antar at å melde seg på var hardere enn å gå selve marsjen.

Det var en prøvelse der i dag tidlig: Kl. 10:00 skulle det åpnes for påmelding. satt klar ved Macen 9:55. "The page cannot be displayed". "Hallo, Skiforeningen! Dette kan ikke skje nå! Jeg har superdårlig tid!" Som lærer er jo ikke alltid arbeidsdagen like fleksibel. Litt fleks unnet jeg med dog i dag, og det uten at det gikk for mye ut over elevene. Dro med meg Mac og iPhone på tur... Sistnevnte funket da som modem for Macen (litt enklere å klikke på et stor tastatur enn minitastaturet til iPhonen).

Klokka dro seg over halv elleve. Ja, den var vel over kvart på elleve før endelig det var mulig å klikke på påmelding. Men etter det var det bare å klikke litt her og der, fylle inn felt - og vente på at Macen klarte å henge med. Var nemlig bare Edge-tilgang der jeg var....

Nå er jeg da påmeldt! Ikke for det, i skrivende stund er det ennå ledige plasser for den som vil gå Holmenkollmarsjen :)