onsdag 10. oktober 2012

Vendbart løpestoff


Kom over en nettside jeg ikke hadde vært borti før: bladkongen.no. Ved føste øyekast synes den vel spraglende.... Nu vel... Jeg er jo en skikkelig data-freak. Dvs. digger alt som er i digitalt format! Og kan røpe at jeg har en ekstra hang for Apple-produkter. Har noen i mitt eie (ja, også iPhone 5...).

Så hvorfor fristes jeg likevel av noe hos denne bladkongen.no? (Særlig frister Runner´s World - i hvert fall hvis det var den amerikanske versjonen som var å få tak i  (drømmer om New York marathon neste år)  - og Trail Runner.) Vel, tidvis er det selv for meg deilig å bla i noe håndfast. Digger f.eks. å få Birkebeiner´n i postkassa!  Det er noe med et magasin eller bok i papirform. Liker følelsen og har langt mer kontroll over hvor i magasinet/boka jeg er :)

Runner`s World er forresten også å finne på Facebook. Selvsagt har de også egen nettside. Og jaggu er ikke også Trail Runner både på Facebook og nett :)