onsdag 24. oktober 2012

I mangel på jogging...

... gikk ferden til Elixia i kveld. 10 min. oppvarming på sykkel før 50 min. styrke via div. apparater. Kjentes godt ut :)

Var hos lege med ryggen i dag, som nå har vært mye vond de siste ukene. Fortalte historien fra da jeg prøveløp Nøklevann rundt 30. september og den ulidelige smerten kom første gang og til nå, de siste dagene hvor ryggen har vært vond hver dag. Legen konkluderte med at det er isjiasnerven som hyler ut når jeg kjenner den ulidelige, men dog kortvarige, smerten som joger gjennom kroppen. Moralen: ryggen vil lege seg selv med litt tid. Jeg kan gjerne jogge, men da tar helingsprosessen lengre tid. Ikke vits med noen form for behandling eller medisiner.

Så da fortsetter jeg som jeg har gjort de siste dagene: løper ikke på enda et par uker og tvinger meg selv til å gå på Elixia et par ganger i uka så lenge jeg ikke jogger.