torsdag 1. november 2012

Tok min rygg og dro til kiropraktoren

Etter div. oppfordringer, rintge jeg kirkopraktoren i dag og fikk meg time - i dag! Har jo vært hos kiropraktor tidligere i mitt liv. Vært hos div. leger også med denne ryggen. Som 12-årig var det snakk om operasjon pga. skiveutglidninger. Operasjon ble det ikke noe av, men en rygg som plager meg for år til annet, det har jeg.

Kiropraktoren undersøkte ryggen og konstaterte at ikke alt er som det skal. Så knakk han litt. Ny time mandag. Kiropraktoren mente han skulle klare løse opp der i min rygg. Han likte dog ikke de plutselige isjiassmertene jeg opplevde å få for en drøy måned siden. Han utelukket helller ikke at jeg hadde fått en prolaps, selv om min fastlege avviste akkurat det.

Bedrer ikke min rygg seg (i løpet av noen uker?) mente kiropraktoren at MR var på sin plass, akkurat som også min fastlege snakket om.

Forøvrig mente kiropraktoren at denne vonde ryggen absolutt ikke skulle jogge....