fredag 28. august 2015

I morgen er dagen :)

Litt spenning i kroppen i kveld. Har jeg pakket det jeg trenger for ferden over fjellet? Hvordan er formen egentlig? Klarer jeg sånn nogenlunde å oppnå samme tid som i fjor, helst litt bedre? Ser ikke ut til at jeg kan skylde på været hvis det går dårlig! Nei, kun meg selv det står på. Og at sykkelen ikke kommer ut for noen uhell slik som punktering; det sinker veldig.

Har nå lest igjennom fjorårets rapport. Ser at det er omtrent samme temperatur i år. Burde jeg, som i fjor, ta på meg stilongs? Nei, tror ikke det, men tar med en i sekken.

Starter da i morgen tidlig med å dra hjemmefra rundt kl. 4:10. Bussen går få km herifra kl. 4:40. Takk til Ola Tollefsen som nok en gang setter opp busser til Birken :)

Når jeg kommer i mål i morgen skal jeg hente min sjette frokosttallerken. Det er noe vi som tar Trippelen får. Altså sjette året - og det på rad - for min del. Trippelen består av Birkebeinerrittet/FredagsBirken sykkel, Birkebeinerløpet og Birkebeinerrennet/FredagsBirken ski.

Birkebeinerrennet/FredagsBirken ski
Birkebeinerrennet/FredagsBirken ski
Birkebeinerrennet/FredagsBirken ski
Birkebeinerrennet/FredagsBirken ski