torsdag 29. januar 2015

Jo da; god start på joggeåret :)

Jeg digger jo å sammeligne meg selv med meg selv. Artig da sammenligne årets joggestart med fjorårets. Faktisk har jeg nå i januar jogget hakket lengre enn jeg jogget i fjorårets fem første måneder! Det sier vel dog kanskje mer om fjoråret enn om årets januar. Privatlivet var ikke helt A4 på begynnelsen av 2014. Det fikk mitt fysiske aktivitetsnivå merke.

Inneværende måned har jeg jogget toalt 132,92 km (hvorav 6,5 på mølle).

Januar t.o.m. 31. mai 2014 jogget jeg 132,11 km.

Jeg anser dagens joggenivå som helt fint. Tre dager i uka og rundt tre mil totalt.

Denne uka blir det nok kun de to joggeturene jeg alt har gjennomført, da jeg planlegger å ta skibussen til Mylla lørdag. Det får tilsvare min lange joggetur. Samme opplegget ligger det an til å bli neste uke også (da er det Holmenkollmarsjen på lørdagen).