lørdag 10. januar 2015

Fin start på 2015

Jeg synes det jo er artig å sammenligne meg selv med.... meg selv! Å sammenligne meg selv med de sprekeste i 50-årsgruppa, det funker dårlig. Der kommer jeg helt til kort. Men sammenligner jeg meg selv med meg selv, så er ulikhetene ikke så store :)

Dvs. starten på 2015 har vært uendelig mye bedre enn starten på 2014. For å si det slik: I løpet av årets første åtte dager, har jeg jogget lenger enn jeg gjorde i løp av 2014 sine tre først måneder!

I dag var jeg på en herlig skøyteøkt på Syverudtjern i Sørmarka utenfor Oslo. Skiforeningens turskøytegruppe arrangerte dag: først et par timer med teori, så ut på isen i et par timer. Supert opplegg :) Selv har jeg gått litt på turskøyter tidligere, samt at jeg i yngre dager gikk runde på runde med mine lengdeløpsskøyter på den lokale isbanen. Jeg synes turskøyter er digg morsomt :) Gleder meg til første fellestur med gruppa. Det er bare å følge med på rollers.no. Franklin som styrer rollers.no er en jovial kar, og terskelen for å bli med på turer er lav.

I morgen, søndag, går turen til Sjusøen med Skiforeningens skibuss kl. 07.30 fra Sognsvann. Det er jo ikke veldig lenge til Holmenkollmasjen (7. februar), og foreløbig er snøforholdene i Marka ikke helt topp; det er de på Sjusjøen.