søndag 25. august 2013

Du verden; persert!

Ja, og det med 3 minutter og 40 sekunder. Morsomt å se at jeg fra 25. juni til i dag har presset tiden ned med 19 minutter. Nydelig vær, delvis skyet, passe varmt (rundt 20 grader).

Vi snakker altså om min faste sykketur i Marka. Den på rett under 52 km. Denne turen har jeg nå syklet 34 ganger. Første gang var i august 2009. Forrige bestetid stammer fra 19. august i fjor; søndagenfør Birkebeinerrittet. Akkurat som i dag; søndagen før Birkebeinerrittet.

I fjor holdt jeg meg treningsfri frem til Birkebeinerrittet etter dagens sykkeltur. Har tenkt til å gjøre det samme i år.

Forøvrig ingen kramper eller antydninger til det i dag. Skal jeg takke Crampfix? Har i hvert fall den siste uken tatt to av de hver kveld. I tillegg tok jeg i dag to en time før sykkelturen samt at jeg blandet inn to i min drikkeflaske som jeg hadde med.