søndag 30. september 2012

Nøklevann rundt

Jo da, vet jeg har sagt at neste gang jeg stiller med startnummer på brystet er under Holmenkollmarsjen 9. februar. Men så dukket "Nøklevann Rundt" opp. Løpet går av stabelen neste helg, på lørdag 6. oktober.
Løypa er nesten 10 km lang og foregår på skogsbilvei, og som det står på hjemmesiden til Bøler IF: "Løypa er relativ kupert". Det kan jeg være veldig enig i etter en gjennomløping i dag! Bortover, nedover og ikke minst mye oppover. Hele de nesten 10 km igjennom.

Ang. gjennomløping: Hadde ikke løpt denne turen før. Bare tatt en titt på løypekartet som ligger på hjemmesida til Bøler IF. Ble litt stopp og surr med veivalg et par steder. Ikke minst ved Rustadsaga. Var veldig i tvil der og valgte feil vei. Turen i dag ble derfor på 11,4 km.

Skulle du ha lyst til å løpe igjennom denne løypa, anbefaler jeg deg å ta en titt på løypekartet samt bildene fra løypa. Ut i fra bildenen, ser jeg jo hvor løypa går ved Rustadsaga :)